MERHABA


28 Kasım 2014
- 


Gönderen
Betül Ergün




Uzun zamandır araştırmalarımı ve yazılarımı paylaşabilceğim bir blog açmayı düşünüyordum ancak bir türlü fırsat bulamamıştım. Sonunda cesaretimi topladım ve sizlere merhaba diyebildim. 

Bir psikolog, bir psikolojik danışman ve 5 kız çocuğu bir araya gelirse, ve tabi çok yakınımdaki ilgili ve dikkatli anneleri de unutmamak lazım, blog açmak farz olur herhalde :)

Burdan sizlerle okuduğum kitaplardan ve yaptığım araştırmalardan, çocuk eğitimi, terbiyesi, psikolojisi ve çocukla ilgili her konuda, edindiğim bilgileri paylaşmayı hedefliyorum. Amacımız bizlere emanet edilen mücevherlerimizi bir elması işler gibi titiz bir şekilde işlemek, yetiştirmek ve hayata hazırlamak.

Çok edebi yazılar yazamam, ama elimden geldiğince faydalı ve günlük hayatta uygulayabilceğiniz pratik bilgileri sizlere aktarcam. Tabi sizlerin de yorum ve sorularla katkılarınızı bekliyorum. 

Betül